Všetci sme nonstop zaliati spŕškou digitálneho obsahu. Reklamy sú všade, kam sa pozriete a áno, je to otravné. Fyzické predmety sú osviežujúcim oživením na ceste za budovaním povedomia o značke. Ponúkajú niečo hmotné, čo sa dá ohmatať a denne používať. Výhoda je v tom, že prchavý online obsah to nedokáže.
Užitočnosť predmetu je to najdôležitejšie. Ľudia si vypestujú pozitívny vzťah a vďačnosť k produktom, ktoré im poslúžia. Vyberte si teda kvalitné, praktické a inovatívne produkty, ktoré sú použiteľné a neskončia na spodku skrine. Odolný termohrnček, power banka, zápisník, taška na notebook, ventilátor alebo držiak na mobil prachom určite nezapadnú.
✅budujú lojalitu a vďačnosť voči značke,
✅zvyšujú povedomie o značke neustálou fyzickou prítomnosťou,
✅zlepšujú imidž firmy vďaka prepracovanému brandingu,
✅sú na očiach mimo internetu.
Čo by ste povedali na to, keby vaša značka bola na očiach v domovoch, kanceláriách či autách vašich zákazníkov? Docielite to s darčekovými predmetmi.
Premieňajú sa na akési „malé bannery” reprezentujúce vaše hodnoty a filozofiu. Ich prítomnosť v živote zákazníkov neustále pripomína váš brand. A to všetko bez 30-sekundovej reklamy, ktorú nemôžete preskočiť.
Nezabúdajte ani na možnosť využitia reklamných predmetov ako darčekov pre obchodných partnerov či zamestnancov. Stanú sa hmatateľným prejavom uznania, ktorý má oveľa dlhšiu trvanlivosť ako pochvala v maili.
Keď správne naplánujete distribučnú kampaň, vaše produkty zamieria priamo do rúk vašej cieľovej skupiny. Využite ich na eventoch, workshopoch, konferenciách v akciových balíčkoch alebo v spotrebiteľských súťažiach.
Prečo by ste však mali investovať do fyzických reklamných predmetov, keď digitálny marketing ponúka detailné cielenie a priamu merateľnosť ROI? Dôvodom je prepojenie online a offline sveta. Digitálne kanály zaistia širšie zacielenie a viditeľnosť, reklamné predmety ich doplnia na osobnejšej úrovni.
Kombinovaný prístup vám pomôže vytvoriť komplexnejší a zapamätateľnejší zážitok. Tiež je pravda, že online reklamy mnohí automaticky preskakujú alebo ich ľahko prehliadnu. Fyzický produkt zostane na očiach.
zdroj: https://gitnux.org/promotional-product-industry-statistics/
Chceme však pripomenúť, že účinnosť reklamných predmetov by sa nemala merať len číslami, ale lojálnymi vzťahmi. Často sa totiž zákazník rozhoduje medzi vami a konkurenciou, preto treba myslieť širokospektrálne.
Využite potenciál reklamných predmetov v spojení s online marketingom na budovanie dlhodobých vzťahov. Sme si istí, že v našej ponuke objavíte produkty, ktoré budú v súlade s DNA vašej firmy a vašim klientom prinesú pridanú hodnotu.