Posledné dva roky boli silno ovplyvnené pandémiou. Väčšina ľudí pracovala z domu, čo sa odrazilo aj na tematike darčekových predmetov. Najväčší záujem bol o kancelárske pomôcky alebo technické hračky súvisiace s prácou s počítačom. Veľmi časté boli darčeky zamerané na zdravotný stav alebo wellness služby, čo ocenili všetci. Tí, čo pandémii odolávali i tí, ktorí sa potrebovali venovať svojej rekonvalescencii.
Keďže sme v posledných rokoch takmer všetko riešili online cestou a veľa času trávili v domácom prostredí, ľudia zvykli nakupovať aj praktické predmety do domácnosti s logom firmy či vychytávky na spríjemnenie pobytu vonku. Pohyb na čerstvom vzduchu bol v období pandémie obzvlášť propagovaný, takže aj tieto produkty boli obľúbené.
Ako sa darčekovými predmetmi prispôsobiť aktuálnemu roku? Dúfajme, že akákoľvek pandémia je už zažehnaná a že sa budeme môcť s chuťou púšťať do nových pracovných výziev. Posledné dva roky sme si neužili veľa osobných stretnutí s klientmi ani obchodnými partnermi, no svitlo na lepšie časy a všetko môžeme dobehnúť.
Začnime teda originálnymi reklamnými predmetmi. Dôraz sa bude klásť na ekologické spracovanie a udržateľnosť materiálov. K trendom aj naďalej patria predmety, ktoré našich obchodných partnerov udržia v psychickej pohode či v pevnom zdraví. Môže ísť o prostriedky na odbúranie stresu, udržanie zdravého životného štýlu (predmety na cvičenie, turistiku), ale aj zdravé potraviny, ako kvalitný med a pod.
Medzi modernými reklamnými a darčekovými predmetmi tiež nájdeme mnohé inteligentné produkty – zariadenia, ktoré sú súčasťou inteligentných domov a kancelárií. Ak sa rozhodnete niekomu podarovať praktický predmet do domácnosti alebo kancelárie, určite zabodujete. Obzvlášť, ak siahnete po retro dizajne, ktorý sa vracia do módy.
Priali by ste si skutočne zaujať? Dobrý spôsob, ako upútať pozornosť obchodného partnera, je venovať mu personalizovaný, čisto originálny darček. Či to bude gravírované pero, monogramová kľúčenka, vašim obchodným partnerom dokážu, že ste si nad výberom skutočne potrápili hlavu a dali si záležať. Vhodnou cestou, ako potešiť svojich partnerov, je tiež darovanie darčekového boxu so značkovými produktmi rôzneho charakteru – kozmetického, potravinového, kancelárskeho...
Čím osobnejší a zmysluplnejší reklamný predmet venujete, tým pevnejší vzťah si s obdarovaným vytvoríte. Aj to, ako bude darček zabalený a doručený, veľa napovie, ako si druhého vážite.
Než sa teda pustíte do výberu toho najlepšieho reklamného predmetu, je dôležité, aby spĺňal aspoň jednu podmienku: Aby bol výber darčeka prispôsobený potrebám klienta/partnera, aby bol luxusný alebo priniesol obdarovanému nejaký zážitok.