Z eventov so zážitkami aj s milými darčekmi. Nech je vaša firma zapamätateľná!

 

 

 

 

 

 

Dotiahnite podujatie do dokonalosti

Za prípravou každého eventu stojí tvrdá drina marketingového oddelenia. Nejde len o prípravu materiálov (informačné letáky, príhovory, prednášky, harmonogram podujatia), ale aj o vybavenie vhodných priestorov, zostavenie tímu či objednanie občerstvenia.

Keďže za tým stoja hodiny a hodiny plánovania, výsledok nemôže byť iný ako dokonalý. A nesmie chýbať ani čerešnička na torte. Čo to bude? Vyhlásenie výhercov firemnej súťaže za konkrétne obdobie? Žrebovanie tomboly?

Pri týchto akciách je zväčša spokojných len pár ľudí a ostatní odchádzajú domov s prázdnymi rukami. Informácie či zážitky získané na evente potešia, ale kde je dôkaz, že sme tam skutočne boli?

Od USB kľúča po ponožky

Darčekový predmet si automaticky zaslúži každý účastník podujatia už len za ochotu, že sa zúčastnil a venoval vám čas. Vám, svojmu vzdelaniu či vašim klientom. Po odbornej konferencii si môžu účastníci odniesť domov praktické darčeky ako USB kľúč, pero s logom konferencie, diár.

Ak sa vaša firma zúčastnila na športovom podujatí, zamestnanci môžu odísť domov s potlačenými tričkami, šiltovkami alebo rovno s loptou. Obľúbené sú aj fitness náramky či iné technické hračky.

Darčekové predmety sú neoddeliteľnou súčasťou akcií, v rámci ktorých sa firma stretáva s vonkajším svetom, so svojimi súčasnými alebo potenciálnymi klientmi. Najmenších potešíte balónmi, tetovačkami i sladkosťami. Veľkí tiež ocenia čosi pod zub, a tak nič nepokazíte reklamným nápojom v plechovke alebo keksíkom.

Reklamné perá, gumy, ceruzky, strúhadlá sú drobnosti, ktoré využívame denne, zakomponujte tieto darčeky do vášho plánovania a uvidíte, že si každý klient alebo zamestnanec v spomienkach ihneď vybaví, pri akej príležitosti darček dostal a čo si z akcie okrem neho odniesol.

Nie je to len reklama

Pozoruhodná vlastnosť niektorých ľudí je, že dokážu takmer okamžite odhaliť vašu reklamu. Nech im venujete cenné informácie, alebo malý darček s vaším logom, už len z princípu ním ohrdnú, pretože majú pocit, že je neosobný a ide len o biznis a vašu snahu uspieť.

Ako ich obmäkčiť? Venujte im reklamný predmet, ktorý má praktickú hodnotu a ktorý by si sami nekúpili, no keď ho už budú mať, využijú ho. Takýchto darčekov je množstvo. Kedysi boli veľmi úspešné reflexné darčekové predmety pre chodcov a cyklistov, a keďže v dnešnej dobe hrozí nebezpečenstvo už nielen na cestách, ale aj na chodníkoch, je stále vhodné upriamovať pozornosť na bezpečnosť na cestách. Reflexný odznak alebo páska môže zachrániť život najmä v noci a za zhoršenej viditeľnosti.

Medzi ďalšie reklamné predmety s praktickou hodnotou patria kuchynské pomôcky, drobné kusy oblečenia, kancelárske potreby či rôzne druhy textilných tašiek. Ak reklamné predmety zladíte s aktuálnou sezónou (Vianoce, Valentín, čas letných dovoleniek, začiatok školského roka, nového kalendárneho roka), určite zahrajú na strunu aj tomu najväčšiemu odporcovi darčekových predmetov s vaším reklamným logom.